Hi, everyone

I hereby give you my genuine blessing, may it express my gentle cares and warm welcome......

Have a nice day!^^


Thursday, June 2, 2011



原来活泼的我,变得沉默了。


原来快乐的我,变得忧郁了。


原来合群的我,变得孤独了。


繁重的功课,


父母的期待,


师长的苦心,


令我窒息。


什麽时候,爱变成了一种负担。。。


什麽时候,我才可便会原来的我。。。。。




No comments:

Post a Comment